10 brändifotot, mis tõstavad ettevõtte konkurentsivõimet

10 brändifotot, mis tõstavad ettevõtte konkurentsivõimet

 

Professionaalsed brändifotod on vajalikud, et näidata Sinu ettevõtmist viimstletud, professionaalse ning usaldusväärsena. Ühtlasi on need kliendile kinnituseks ettevõtte pühendumusest pakkuda kvaliteeti ja annab võimaluse enne Sinuga päriselt kohtumist teha ettevõtte töö ja sisuga mugavalt tutvust. 

Kvaliteetsed brändifotod tõstavad ettevõtte konkurentsivõimet olulisel määral. Võiks lausa öelda, et professionaalsed ärifotod on kindel investeering tulevikku.

#ettevõttebränding #brändifotod

 

PORTREEFOTOD EHK AMETIPORTREED

Alustades ilmsest, peaks professionaalsete portreefotode jäädvustamine olema teie brändifotosessiooni lahutamatu osa. Üllatavalt paljud minu poolt teenindatud väikeettevõtete omanikud ei ole kunagi teinud professionaalseid portreefotosid või ei mõista täielikult nende näo seostamise olulisust nende brändiga. 

 

Väikeettevõtte omanikuna on oluline meeles pidada, et müüte mitte ainult toodet või teenust, 

vaid ka iseennast. 

Teie isiksus ja professionaalsus peaksid paistma teie isikliku brändi fotodel, et potentsiaalsed kliendid saaksid teid tundma õppida juba enne teiega kohtumist. 

 

Siit tuleb 5-sammust koosnev brändifotograafia kontrollnimekiri, et saaksid rohkem konkreetseid näpunäiteid enne oma sessiooni.

MEESKONNAFOTOD

 

Väikeettevõtte juhtimine võib enamikul päevadest tunduda ühemeheshowna. Kuid kui teie tegevuste taga on suurem meeskond, peaksite võtma aega, et neid esitleda. 

 

Uuringute järgi loovad klientide seas eriti suurt usalduse kasvu hea emotsiooniga ja samas professionaalse olemisega meeskonnafotod. 

 

Meeskonnapiltidel saate tutvustada töötajaid ja esile tuua teie põhimeeskonna eripäraseid tugevusi või erialasi individuaalsete meeskonnaliikmete fotodega oma veebisaidil ja sotsiaalmeedias.”

LIFESTYLE ELUSTIILI FOTOD

Elustiili portreefotod on üks minu lemmikviise, kuidas jäädvustada brändi taga olevaid inimesi.

 

Need on ka klientide lemmikud, kuna need on vähem poseeritud ja võimaldavad teil kaamera ees täielikult olla teie ise. 

 

Elustiili portreefotod aitavad esitleda teie meeskonnaliikmete isiksusi ja nende omavahelist suhtlemist, olgu see siis jagatud koostööruumis või kontorihoones. Elustiili portreed võivad hõlmata nii Sinust täispikkuses tehtud fotosid, samuti lõdvestunumaid, stiliseeritud poose. Need pildid võivad sisaldada palju liikumist, pehmet fookust või isegi rekvisiite, et toetada lugu, mida proovite rääkida.

TOOTE VÕI TEENUSE FOTOD,
REKLAAMFOTOD

Toote fotograafia on oluline ettevõtetele, kes müüvad füüsilisi tooteid isiklikult või internetis. Kui teie äri toimub peamiselt veebis, on veelgi olulisem jäädvustada oma tooted parimal võimalikul viisil, kuna kliendid ei saa nendega enne ostu füüsiliselt tutvuda.

 

Minu lähenemine tootefotograafiale keskendub kahele küsimusele: “Kellele see toode on mõeldud?” ja “Miks neil seda vaja on?”. 

Pigem kui lihtsalt toote asetamine lihtsale taustale kiireks punkti ja klõpsu sessiooniks, eelistan jäädvustada tootefotosid stiliseeritud taustal. Või kasutame pildistamisel modelle. Toote esiletoomine või selle omaduste toetamine taustalolevaga, varjude või segatud valgustuse kasutamine või värviliste ja mustriliste taustade lisamine võib pildile lisada visuaalset kütkestavust, ilma et toode ise tahaplaanile hajuks

ELUSTIILIFOTOD,
BRÄNDIKUJUNDUS JA EMOTSIOONID

 

Teine suurepärane näide on fotosessioon, kus ostja uurib luksuslikku kinnisvarapakkumist ja maakler teeb ekskursiooni.

 

Need fotod ei pea alati olema väga poseeritud või plaanitud, kuid need peaksid sisaldama konkreetseid elemente, mis annavad klientidele pisikese pilgu teie maailma. Väikeettevõtte fotosessiooni planeerimine on suurepärane võimalus saada fotosid enda tegutsemisest.

 

Kui valmistate füüsilist toodet, nagu ehteid või riideid, on toote disaini, valmistamise ja müügiprotsessi jäädvustamine ainulaadne viis näidata aega ja hoolt, mis kulub teie käsitöösse. Nii mõistavad kliendid paremini tootele vajaminevat rahalist invseteeringut ning valmimisele kuluvat aega.

 

Lisaks ülaltoodud definitsioonile võivad elustiilifotod tähendada ka pildistatava täielikult tegevuses oleku fotografeerimist. 

 

Kuna põhirõhk on nendel fotodel just liikuvusel ja emotsioonidel, siis öeldakse nende kohta teiste sõnadega ka emotsioonifotod. 

Või isegi vibe-fotod. Või brändingufotod

 

Need pildid võivad hõlmata kaadreid inimestest, kes uudistavad teie tooteid, kasutavad neid või teie pakutavat teenust,  või lihtsalt naudivad teie brändi. Samuti võivad need esile tuua teid kui ettevõtte omanikku, kes pakub või suhtleb oma toote või teenusega. 

 

Näiteks: kui oled stilist, tähendaks siinjuures elustiilifoto pilti teist suhtlemas kliendiga, samal ajal kui valite talle proovimiseks rõivaid. 

MILJÖÖ, INTERJÖÖR JA BRÄNDING TÖÖKOHAS

Olgu Sinu ettevõtte tegevuse põhiasukoht ajaloolise hõnguga Rüütli tn poekeses, või hoopis teed tooteesitlusi ehtsas palksaunas, või kujundasid massaažisalgoni Ülemiste kvartali kõige kõrgemasse hoonesse, siis igal juhul aitab miljöö fotode kasutamine turunduses suurendada ettevõtte usaldusväärsust ja lisab kvaliteeditunnet. 

Klientidele on üha olulisem, et ettevõtja on siiras, läbipaistev ja autentne läbi kogu oma olemuse. Ning miljööfotod annavad võimaluse näha nii öelda köögitagust. See omakorda tekitab suuremat usaldust ning isegi lähedust ettevõtja suunas. Tasub ka mainida, et interjöörifotod kingivad kindlustunde ja usu teie võimesse neid teenindada. Olulised elemendid, mida kaasata, on nii sise- kui ka välistingimuste pildid teie asukohast, samuti kõik unikaalsed funktsioonid või mugavused, mida teie asukoht pakub.

ISIKUPÄRASED LOOMINGULISED BRÄNDIFOTOD SOTSIAALMEEDIASSE

 Loomingulised pildid ehk isikupärased fotod teie ettevõttest võivad hõlmata Sinu brändi tunnusmärke, 

-värve, logode või miljood ja omakorda nende kõigi koosluse detaile.

Nende piltide eesmärk on pakkuda emotsioone toovaid taustapilte sotsiaalmeedia või veebilehe päiseks, 

samuti kaanefotosid videotele ja teistele postituste tüüpidele. Neid pilte saab kasutada ka reklaamides, esitluste

 ja muu turundusmaterjali jaoks. Need võivad anda teie ettevõttele väga puhta ja ühtse tunde 

ning pakkuda rahulikku pausi dünaamilisemate piltide vahel. 

IGAPÄEVAELU JA ÜRITUSED ETTEVÕTTES

See fotosessiooni kategooria ei pruugi kehtida igale ettevõttele, kuid tahtsin selle lisada, kuna paljud väikeettevõtete omanikud teenivad tulu ürituste kaudu. Näiteks kui omate ettevõtet, mis osaleb regulaarselt pop-up poodides või turgudel, peaksite kaaluma fotograafi palkamist, et jäädvustada teie boksi seadistus, kliendid, kes suhtlevad teie meeskonnaga, ja teie tooted avalikus kohas.

Kui olete luksusürituste korraldaja, on ürituse fotode jäädvustamine suurepärane viis jagada oma kogemusi ja näidata enda professionaalsust potentsiaalsetele klientidele, aga ka näidata oma unikaalset ettevõttekultuuri võimalikele meeskonnaliikmetele. Muid ürituste tüüpe, mida kaaluda fotografeerimiseks, hõlmavad ettevõtte tänuüritusi, müügikonverentse, pühadeüritusi ja esinemisüritusi.

TÄHISTAGE NING JAGAGE RÕÕMUHETKI

Iga ettevõtte omanik tähistab verstaposte, olgu selleks siis ettevõtte aastapäev, uus oluline investeering tulevikku või uue toote turuletoomine. Fotoseansi planeerimine nende verstaposti hetkede jäädvustamiseks pole mitte ainult suurepärane viis jagada edulugusid oma publikuga, vaid ka suurepärane kultuuri kujundaja. See omakorda aitab kaasa uute meeskonnaliikmete värbamisele.  Meeskonna laiendamine või uue kontori asukoha avamine on samuti hetked, mille puhul tasub kaaluda brändifotograafi kaasamist.

ÜHENDUGE KLIENTIDEGA VEELGI ROHKEM

Teie praegused ja korduvad kliendid on teie suurimad toetajad. Kirjeldades oma kogemust teie ettevõttega nende enda sõnadega, saavad kliendid pakkuda ainulaadset vaatenurka, mis meelitab uusi huvilisi. 

Esiteks tuvastage inimesed, kes toimivad teie peamiste brändiesindajatena – need, kes viitavad teile järjepidevalt ja annavad alati tagasisidet teie pakutava kohta. Seejärel võtke nendega ühendust, et näha, kas neil oleks huvi osaleda teie väikeettevõtte fotosessioonis.

See oleks suurepärane võimalus jäädvustada ka videomaterjali oma klientidest, kes annavad oma ausaid arvamusi teie toodete kohta. Foto kliendist, kes naudib teie toodet või teenust koos sinna juurde lisatud kirjaliku tagasisidega, on äärmiselt südamlik viis oma sihtrühmaga suhtlemiseks sotsiaalmeedias.

KOKKUVÕTTEKS BRÄNDIFOTODEST

Alates professionaalsetest portreefotodest kuni ettevõtte miljööpiltideni on mu eesmärk alati jäädvustada teie bränd kõige autentsemal viisil. Anname üheskoos Sinu ettevõtte imagole energia ning ühendame brändi veelgi lähedasemalt klientidega. 

 

Ettevõtte brändifotod on üks osa turundusest ja brändingust. Hästi tehtud fotod üheskoos targa turundusega tõstavad ettevõtte konkurentsivõimet ning lähendavad klienti juba esmakohtumisel Sinu ettevõtte brändiga. Tõuseb usaldusväärsus = tõuseb müük. 

 

Nüüd on just õige aeg! Tule ja teeme ka Sinu ettevõttele kvaliteetsed brändifotod. 

Scroll to Top